1950-e, dijete iz 80-ih i 90-ih izgleda tako dugo, ali starim ljudima nije tako. Jedna od najupečatljivijih stvari 50-ih bila je kultura beat. U 50-ima, hot-rodderi i Beats bili su inspiracija, čak i u glazbi. Glazbena scena 1950-ih odjeknula je u ritmu s imenima poput Elvisa Presleya, Franka Sinatre, Pat Boonea i Patti Page među ostalim legendama. To je bilo vrijeme Franaka, s takvim imenima kao što su Frank Sinatra, Frankie Laine i Frank Loesser koji su jasno dolazili na pamet.
Glazba iz 1950-ih dobro se pamti po velikom broju hit pjesama s naslovima poput ‘Sh-Boom’, ‘Earth Angel’, ‘Cry Me A River’, ‘Mr. Lee’ i ‘Rainbow’ dolaze na pamet. Pamte se i Dancehall pjesme Fatsa Domina, The Diamonds i Raya Charlesa. Vraćajući se u prošlost, upoznajemo poznatog zabavljača Franka Sinatru. Postavši uspješan solo umjetnik početkom i sredinom 1940-ih, Frank Sinatra će kasnije promijeniti cijelu glazbenu scenu 1950-ih osvajanjem Oscara za najboljeg sporednog glumca 1954. i potpisivanjem ugovora s Capitol Recordsom kako bi jedan za drugim proizvodio sjajne hitove. Uživao je u mjuziklima kao što su ‘High Society’, ‘Pal Joey’, ‘On The Town’ i ‘Guys and Dolls’. Sinatrin povratak u 50-ima doveo bi ga do Oscara nagrađenog glumca i jednog od najboljih svjetskih snimatelja koji je producirao neke od najboljih mjuzikala svog vremena.
Glazbena scena 1950-ih također je nepotpuna bez spomena Frankieja Lainea. Njegovi hit singlovi “Jezebel”, “Rose, Rose, I Love You”, “Granada”, “Hey, Joe” i “Moonlight Gambler” bili su svi prvih deset hitova ranih 50-ih. Laine će kasnije doći pjevati tematske pjesme za mnoge holivudske i televizijske vesterne uvodne špice. Zapravo, njegova popularnost u Ujedinjenom Kraljevstvu nadmašila je onu u Sjedinjenim Državama s manjim hitovima u Sjedinjenim Državama poput “Answer Me, O Lord”, “The Gandy Dancer’s Ball” i “The Rock of Gibraltar” koji su postali mnogo veći hitovi u inozemstvu. Njegov album ‘Greatest Hits’ iz 1957. višegodišnji je bestseler koji ne izlazi iz tiska.
Pat Boone, Patti Page i Perry Como bili su drugi P izvođači koji su također pjevušili. Velik dio glazbe navedenih umjetnika može se pripisati dobrom osjećaju koji je poslijeratni optimizam imao na Ameriku. Budući da se tinejdžeri u nastajanju nisu mnogo mučili tijekom ratnih godina, željeli su nešto uzbudljivo, a činilo se da je glazba iz 1950-ih to pružila. Doista, vitalnost glazbe 1950-ih živi i dalje.